Thursday, May 13, 2010

Roller Pen Holder for Teachers Day

Alhamdulillah.. dah siap pun kesemua 14 set roller pen holder utk Hari Guru yg my bff order last week.. jenuh gak leee semalam bersekang mata siapkan kesemua tu.. nasib baik aisyah 'menurut perintah' utk tidak ngacau mama semalam coz dah diumpan utk beli mainan baru nanti...

Sape2 yg berminat utk tempahan boleh hubungi saya yaa.. harga bergantung pada materials kain yg digunakan... :-)

sample kat bawah ning berharga RM10 each. special price sempena Hari Guru :-)


1 comment:

  1. salam, nama saya ain nadhirah.
    saya ni student lagi dan merupakan wakil badan kepimpinan di sekolah saya. kami bercadang nak beri hadiah kepada semua guru tahun ni. semasa membuat survey terjumpa blog puan rozita dan saya sgt berminat dgn buckle bag dan pen holder. saja nak bertanya, kalau saya nk buat tempahan agak2 tempoh nk siapkan tu berapa lame? dan ade tak diskaun untuk pelajar skolah mcm saye ni?. terima kasih sebelumnya.
    hubungi saye di scarlet_polkadot@yahoo.com

    ReplyDelete